Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
egons
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pracuję w Kwidzynie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:14, 22 Sty 2014 Temat postu: BMW E46 318i M43 LPG problem z układem chłodzenia |
|
|
Jest to mój pierwszy post na tutejszym forum więc witam wszystkich:)
Jestem posiadaczem BMW jak w temacie.
Problem jak w temacie.
Rozszczelniła mi się chłodnica uszkodził zbiorniczek wyrównawczy był niesprawny wyntylator chłodnicy, wymieniłem te ellementy ale podejrzewam że nie wszystko jest ok-wydaję mi się że mam za duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Przed tą awarią nie sprawdzałem jakie są twarde węże podczas pracy silnika wię nie wiem jak powinno być (teraz mam twarde).Czy ktoś z kolegów posiada taki sam silnik w swoim BMW abym mógł porównać jak się zachowuje silnik jakie jest prawidłowe działanie układu chłodzenia.
Z góry dziękuję za porady i kontakt w sprawie mojego problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
galikak47
Odwiedzajacy
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:02, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Przerabiałem to w dieslach,nie chce straszyc ale to uszczelka pod glowicą,chwilowe rozwiązanie to dziurka w odpowiednim miejscu w korku,odprowadza nadmiar cisnienia w ukladzie chlodzenia,weze nie puchną,mozna tak jezdzic jesli trzeba,do czasu naprawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fala_beemka
klubowicz
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kwidzyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:49, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem nie koniecznie uszczelka. Uszczelkę sprawdzisz tak: lookasz czy w cieczy chłodzącej są tłuste plamy oleju lub na korku wlewu oleju do silnika jest biała maź lub na bagnecie oleju (trudno zauważyć). Jeżeli nie masz tych objawów to nie ma co krakać że uszczelka. Jeżeli miałeś rozszczelniony układ to po naprawie musisz na pewno odpowietrzyć układ chłodzenie. Na ten temat na pewno znajdziesz mnóstwo opisów i artykułów w necie ( zasadniczo jest to bardzo proste). powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
egons
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pracuję w Kwidzynie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:13, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odzew. Na korku i na bagbecie brak śladów o których piszecie, w płynie chłodzącym ciężko stwierdzić bo zbiorniczek nie przezroczysty tylko widać jak się stróżka płynu przelewa. Pytanie jakie jest prawidłowe ciśnienie w układzie chłodzenia na ile twarde węże powinny być w tym silniku? Czy ma ktoś was auto z takim samym silnikiem jak mój?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galikak47
Odwiedzajacy
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:23, 24 Lut 2014 Temat postu: odp |
|
|
Czesc,pisze poniewaz ciekaw jestem czy juz cos z tym zwojowales?pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|