Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dunajec
klubowicz
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn / Rozpędziny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:02, 13 Kwi 2012 Temat postu: [e36] Wymiana uszczelki pod głowica |
|
|
...czyli jak rozebrać pół silnika i złożyć by odpaliło i nie ciekło
Więc dobra Panowie, jako że będę po raz drugi podchodził do wymiany uszczelki pod głowicą ( obecnie 1;0 dla niej ) mam pewne obawy. Ostatnim razem głowica nie została splanowana, a uszczelka był dwa razy ściśnięta ( nie krzyczeć nie ja ścisnąłem ). Więc może macie jakieś uwagi lub pomocne porady ? Czego nie zrobić źle, co zrobić dodatkowo itd. ? Byłoby mi łatwiej, bo i tak mam troche pietra, że kasa pójdzie w błoto...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mucha
klubowicz
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kwidzyn
|
Wysłany: Pią 23:26, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
planowanie glowicy to podstawa
mozesz zalatwic linial zeby sprawdzic powierzchnie bloku czy jest prosta
dobrze wyczyszczone odtluszczone i klucz dynamo....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dunajec
klubowicz
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn / Rozpędziny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:24, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Muchi, głowica już splanowana, była prosta jak stół zgarneli tylko 0.1mm Teraz powiedz mi jeszcze jak ustawić rozrząd... o.O
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mucha
klubowicz
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kwidzyn
|
Wysłany: Pią 7:14, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
rozrzad - na znaki
a co z blokiem tez prosty ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mucha dnia Pią 7:15, 27 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|